Het is zo ver! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Lotte - WaarBenJij.nu Het is zo ver! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Lotte - WaarBenJij.nu

Het is zo ver!

Door: lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

05 Januari 2013 | Nederland, Haarlem

Vandaag is het dan eindelijk zo ver: ik stap in het vliegtuig naar Thailand! Aan de ene kant heb ik er onwijs veel zin in, en aan de andere kant is het ook heel erg spannend.

Ik heb geen idee in wat voor groep ik terecht ga komen, dat laat ik maar over me heen komen. Om 14:00 vlieg ik, een vlucht van 11 uur volgens mij. Dan kom ik dus om 01:00 Nederlandse tijd aan, maar in Bangkok is het dan 07:00u. Ik skip dus eigenlijk een nacht, en mezelf kennende gaat dat nog leuk worden in Bangkok haha :)

Zometeen gaan we naar Schiphol, we = heel afscheidscomité ik. Volgens mij gaan we met z'n allen staan janken, maar daarna stap ik - hopelijk - met een glimlach het vliegtuig in!

De volgende keer dat ik hier iets schrijf zal ik wel in of rond Sing Buri zitten, ergens in Centraal Thailand (volgens mij haha). En hopelijk kan ik jullie dan jaloers maken met verhalen over de zon, het eten en de mensen (:

Liefs

  • 05 Januari 2013 - 12:40

    Jara:

    Aaah lieverd, ik hoop ook dat je met een grote glimlach het vliegtuig in gaat. Komt vast goed, ik heb alle vertrouwen in je. Komt goed kanjer, ik weet het zeker!

    Liefs x

  • 05 Januari 2013 - 15:19

    Ellen:

    Jij doorkruist nu het luchtruim, de zon tegemoet! x

  • 05 Januari 2013 - 17:14

    Eva Boumans:

    Hoi Lotte,

    Mij ken je niet, maar ik ben een oud leerlinge van jouw moeder en zal je verhalen met plezier lezen.
    Veel plezier en een goede leerzame tijd daar!

    Groetjes Eva Boumans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 17 Dec. 2012
Verslag gelezen: 471
Totaal aantal bezoekers 15319

Voorgaande reizen:

05 Januari 2013 - 24 Februari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: