Koh Tao - echt een paradijs - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lotte - WaarBenJij.nu Koh Tao - echt een paradijs - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lotte - WaarBenJij.nu

Koh Tao - echt een paradijs

Blijf op de hoogte en volg Lotte

29 Januari 2013 | Thailand, Bangkok

Google voor de lol eens 'Shark bay Koh Tao', dan krijg je een (nog) beter idee van waar ik zoal op het strand lig.. ;)

Dat was dus vandaag, Shark Bay, aan de andere kant van het eiland. Het strand hier (Sairee Beach) waar ik verblijf is al heel mooi, maar dit strand was echt..wauw! Echt wit poederzand en de zee was zo mooi lichtblauw, ik kon mijn ogen niet geloven!

Marlou is hier nu ook, zij gaat donderdagmiddag weer terug naar Bangkok. Afgelopen zaterdag heb ik haar opgehaald, wat ook nog een heel gedoe was uiteindelijk. Ik kon mee rijden met de taxi van het resort waar ik verblijf, zo gezegd zo gedaan. Toen ik bij de pier kwam, vroeg ik aan de taxi chauffeur waar hij zou wachten. Dus hij wees maar wat en zij iets in gebrekking Engels (wat ik niet verstond), maar "het zal wel goed zijn", dacht ik. Vervolgens, nadat ik Marlou had gevonden, was de taxi chauffeur nergens meer te bekennen! Dus toen moesten we helaas toegeven aan een van de vele andere taxi chauffeurs (die natuurlijk wel geld kostten, in tegenstelling tot onze 'eigen' taxi chauffeur - die er vandoor was gegaan..) en zo zijn we dan weer terug gegaan naar ons resort.

Die middag was echt prachtig, het weer begon eindelijk beter te worden!Vorige week was het vrij bewolkt, maar sinds zaterdag is het vaak een strakblauwe lucht met hier en daar een wolkje. De zon brandt wel echt heel hard, dus zeker vandaag ben ik toch wel verbrand (in combinatie met muggenbulten is heeeel irritant!). Zondag en gisteren zijn we eigenlijk ook naar het strand gegaan, lekker luieren, muziekje luisteren, afkoelen in het water en weer gaan liggen. In de ochtenden doe ik mee aan de Muay Thai trainingen of ga ik naar de sportschool hier vlakbij, en in de middag soms yoga.

Gisteravond hebben we de Maya bar ontdekt op het strand, daar hebben ze ontzettend grote sofa's/kussens/heerlijk liggende stoelen (zoiets) en ondertussen worden er vuurshows gegeven (zie facebook). En verder... verder is het eigenlijk ontzettend relaxed hier!

Het idee dat dit alweer m'n 4e week is, en dat ik dus bijna op/over de helft ben, vind ik heel raar. Ik mis thuis helemaal niet, op een paar mensen/dingen na dan ;) Maar los daar van zou ik het hier nog heeeel lang uit kunnen houden! Het niets hoeven, de zon, de mensen, de gezelligheid, het eten, de stranden, de sfeer.. gewoon alles is goed hier. Dus ik probeer er zoveel mogelijk van te genieten, zo lang als het kan :)

Liefs

  • 29 Januari 2013 - 15:38

    Ellen:

    Ja jij zit echt in het paradijs daar. Ongelofelijk dat jouw werkelijkheid ook echt bestaat, terwijl onze werkelijkheid (nu regen, grauw en saai, ) de enige lijkt. Dat je thuis niet mist vind ik heel erg logisch, want het deze maanden zijn niet de leukste. Geniet maar lekker daar ! xxx

  • 29 Januari 2013 - 23:39

    Leo :

    Lieve Lotte,

    Er is wel heel veel veranderd, zeg. Ik herinner me nog goed dat jij vroeger panisch reageerde als er een insect op je afvloog. Het lijkt me dat Thailand heel wat meer te bieden heeft op dat vlak, dus knap hoor dat je je wat dat betreft niet van de wijs laat brengen en heerlijk aan het genieten bent. Gek hoor, op het moment dat ik dit stukje schrijf (23.30 uur) breekt voor jou alweer bijna een nieuwe dag aan. Heel veel plezier aan het strand of waar je ook maar naar toe gaat.

    Xxx leo

  • 30 Januari 2013 - 18:25

    Joyce:

    Lieve Lotte,

    het klinkt telkens meer sprookjesachtig wat je beschrijft.....

    leuk trouwens dat je in je vorige bericht wat over thaise mannies schreef !
    blijf lekker genieten en misschien neem je een extra dosis genieten voor me mee, hoewel, door jouw verhalen te lezen word ik ook blij.
    de mannies hier liggen te slapen en mogelijk dromen ze van een vakantie in thailand, je weet maar nooit.
    poot en liefs van ons lubie cofi joyce

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 17 Dec. 2012
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 15303

Voorgaande reizen:

05 Januari 2013 - 24 Februari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: